Sunday, January 28, 2007


MUTIARA HATI


ku rindu kasih syg mu
kau pergi tinggalkan ku
masih luka di hati ini
kau bilang ku mutiara hati

ku ingin berjumpa dgn mu
undanglah menghadap illahi
biarkan lah hanya dalam mimpi
untuk menghapus semua rinduku

Ya Allah..... berikan lah aku
bonda yg berhati mulia
sebagai ganti dia yg pergi
utk membimbing menuju hidupmu

Pancarkanlah cahya mu
pada jiwaku ini
utk dapat rahmat
kurniamu.......


*Sakhra

Mutiara Hati mengesahkan seorang anak kecil dlm lingkungan 4 atau 5 th yg kehilangan ibu… Ayahnya seorang businessmen yg terlalu sibuk, tapi tidak pernah mengabaikan tanggungjwp sebagai seorang ayah… sehinggalah satu hari dia telah bertemu jodoh dgn seorang wanita yg amat TABAH dan perpegang teguh kepada AGAMA…

Umie suka sine.. bila Ibu Arini solat bersama2 Nabila… selepas sama2 berdoa… Ibu Arini akan berdoa.. “YA ALLAH… KABULKAN LAH DOA2 NABILA YA ALLAH…”

Biasanya jam 6.00ptg sampai jam 8.00mlm,,, umie tak lepaskan peluang menonton TV9 (TETAP DIHATI) .

5 comments:

Idham said...

umieeeeeeeeeeeee ...:)

shadu nye...rindu kat saper tu ek?

awat tak habaq umie dah update blog balek...hehehe....byk nie entries yg kita miss...kena baca semua nie hehee

menten naaa

muahzzzzz

idham

umie said...

Ya.. ariff...
Selalu tgk citer kat TV9 citer Indonesia,,, menarik citer tu... muzik closing mmg sedap... mlm2 bila dengar lagu ni,,,, buatkan umie teringat IBU tercinta yg telah meninggalkan umie... uhuk...

*menten sokmo

muahhsss

-ctz- said...

ummieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... hehe panjang drpd kanda :P
ct pun suka tengok nabila tuh... comey bangat! naqnya, mas aji tu yang ensem bangat!
hahahahahaha..
ummmie...... i mis yu :-*

umie said...

Iya.... CTku... MAs Aji tu yg ensemmm bener, baik pulak tu.... hihihi. Nabila cerdik... Bu Arinie lawa bangat sih.... wanita solehah... sabar yg bertempat....

umie said...

Iya.... CTku... MAs Aji tu yg ensemmm bener, baik pulak tu.... hihihi. Nabila cerdik... Bu Arinie lawa bangat sih.... wanita solehah... sabar yg bertempat....