Thursday, April 12, 2007

NASIB PEREMPUAN KALAU TAK LAWA,,,,

ini la lelaki....

Kalau perempuan lawa pendiam, Lelaki akan cakap::
woow,,, ciri-ciri isteri idaman...
kalau perempuan tak lawa pendiam::
Lelaki akan cakap: eh tak reti komunikasi betul...
kalau perempuan lawa berbuat jahat, Lelaki akan kata:
musti ada krisis dalaman nih...
kesian kalau perempuan tak lawa berbuat jahat, Lelaki akan cakap:
dah la tak lawa, perangai pulak huduh...
kalau perempuan lawa menolong Lelaki yg diganggu, Lelaki akan cakap:
heroin sejati...!
kalau perempuan tak lawa menolong Lelaki yang diganggu: Lelaki akan kata:
taktik nak ngorat le tu...
kalau perempuan lawa dapat Lelaki hensemLelaki akan kata:
ok gak la....
kalau perempuan tak lawa dapat Lelaki hensem, Lelaki akan kata:
kesian..mesti kena bomoh lelaki tuh!
kalau perempuan lawa ditinggal kekasih, Lelaki akan kata:
buta kayu betul mamat tu....
kalau perempuan tak lawa ditinggal kekasih, Lelaki akan kata:
...patut pun kena reject...
kalau perempuan lawa penyayang binatang, Lelaki akan cakap:
perasaannya halus...penuh kasih sayang
kalau perempuan tak lawa penyayang binatangLelaki akan cakap:
sesama keluarga memang harus menyayangi...
kalau perempuan lawa bawa BMW, Lelaki akan cakap:
ntah dato' mana bela nih....
kalau perempuan tak lawa bawa BMW, Lelaki akan cakap:
musti anak org kaya nih.....
kalau perempuan lawa tak mau bergambar, Lelaki akan cakap:
pasti takut kalau2 gambarnya tersebar
kalau perempuan tak lawa tak mau bergambar, Lelaki akan kata:
sedar pun diri...
kalau perempuan lawa menuang air ke gelas lelaki, Lelaki akan cakap:
caring sungguh....
kalau perempuan tak lawa menuang air ke gelas lelaki, Lelaki akan cakap:
nak tunjuk caring le tu....
kalau perempuan lawa bersedih hati, Lelaki akan cakap:
dont worry..i will make u happy forever
kalau perempuan tak lawa bersedih hati, Lelaki akan kata:
sikit2 nak nangis!! mengada2...
kalau perempuan lawa masak, Lelaki akan kata:
dah la lawa, pandai masak pulak tu...
kalau perempuan tak lawa masak, Lelaki akan cakap:
ntah sedap ke tak????
kalau perempuan lawa main2 miss callLelaki akan kata:
takpe...
kalau perempuan tak lawa main2 miss call, Lelaki akan cakap:
ko ni takde keja lain ke... sibuk ni tau..
kalau perempuan lawa hantar2 email, Lelaki akan kata:
sukenya....
kalau perempuan tak lawa hantar2 email, Lelaki akan cakap:
balik2 email dia...boring

7 comments:

Idham said...

umie...:) kelakar!

kalau lelaki ensem bawak kereta mewah : Wow hebat mamat tu, mesti bisness bagus!
Kalau yang tak ensem : Eh mamat tu beragak dengan kereta bos!

nasib baik la arif ensem hehehehe..

arif.

-ctz- said...

ummie ku...
hahaha...
betui bagai di kata.
kesian no kat pempuan yang tak cantik???
hahaha...
betui dak kanda ku????

Idham said...

:) hehehe..kesian lagi klau pompaun cantik dapat laki tak ensem hehehe

di mata ku kecantikan perempaun adalah di budi pekertinya...
dan di bank akaun nya...hehehee

arif <==mata duitan.

umie said...

;) Ariff..
NAsib baik Ariff ensem na... kalau tak ensem, dok dalam kete mewah pakai coat pun org kata pinjam baju boss... hehehe

sian... sian org tak ensem

umie said...

CT...
Apa pun kan ct.. kita jgn la sekali2 pandang pada paras rupa... yg penting HATI... tapi org selalunya akan pandang kecantikan dulu dri menilai hati budi...
kalau nampak org cantik/ensem.. "WOWwww... macho/cun.. " betui dak..??

umie said...

Hahaha Ariff mata duitan juga mcm umie yer...

ahaks

refqah said...

betul ape yg dikate...kebanyakkan sekarang ni semua pikir pasal rupa paras...tp yg penting kalau cantik n hensem biarlah juge didalaman....hihiihihi