Wednesday, January 16, 2008

Nak Happy-happy

Umie meminati lagu2 Broery Marantika dari dulu2 lagi.... suara nya yg garau dan mantap yg membuatkan umie terpikat. Tpi dia telah kembali di sisi Tuhan dalam usia awal 50an (kalau tak silap). Umie nak abadikan lagu2 Broery sebagai koleksi. Selain beliau umie meminati suara Hetty Koes Endang... juga akan umie masukan dlam blog, hanya sebagai hiburan.

Lagu Jangan Ada Dusta Antara KIta, khas yg meminati lagu2 sentimental (mcm umie) ahakss,,,,

12 comments:

WAN ZUHA ISHAK said...

lagu bestttt. layannnnnnnnn

umie said...

Wan Zuha,
best ke lagu tu..? umie minat bangat dgn suara brorey.
Lagu ini ditujukan utk wan zuha dgn ucapan semoga berkekalan dgn MR Dot....

MAMAMIA said...

Kalau jadi cinta pertama lagi bestkan....

umie said...

mamamia. senikata lagu semua indah2kan... kalau kita cinta pertama mmg la best,,, tapi umie ni centa keberapa ntahnya.... hahaha...

WAN ZUHA ISHAK said...

ehehehe... thank u veru much for the dedication. plus doakan zuha ngan mr. dot kekal hingga akhir hayat.

umie said...

Zuha,
Insyaalah perjalanan nya akan di permudahkan.... sama2 doa erk...

*lately... umie terjiwang pulak dgn lagu2 sentimental... ni tgh dok cari lagu2 nostalgia evergreen.

Anonymous said...

Salam umi..Soraya ni.. saja je jengok blog umi..wahhhhhhhh...ada lagu lagu pulak..sentimental nih.. teringat cinta pertamaku..ahakssss...Good nite umi...muaahhhhhhhhssss :)

-ctz- said...

ummie..
lagu ni memang best.. ada kan ummie boh dalam cd? dalam keta ummie tu :P kita kan slalu dengaq kalao dok sama2...

umie said...

W/salam Soraya,
TQ jenguk2 blog umie... Lagu sentimental selalunya buat org2 yg sedang dilamun cinta. hehehe. umie suka lagu ni tapi bukan masa cinta umie berputik... hehehe. zaman umie cinta2 dulu masa kegembilangan lagu2 indonesi kat malaysia, sekitar awal 80an (cinta lepas kawin) ahaks...

umie said...

*Soraya, mai lagi na, mwahhhh. gudnite jugak (tapi le ni dah ptg)

umie said...

CT ku,
betul ct dulu2 kan.. kita selalu dia2an dlm keta hehehhe.. best kan sambil drive ct ikut nyanyi2, terhibur masa tu... saat bahagia... bila nak mai jumpak lagi tak tau la...

umie said...

silap ejaan pulak... *dia2an (dua2an)