Tuesday, February 19, 2008

LaYAannnnnn...

6 comments:

MAMAMIA said...

Pagi2 lagi saya layan lagu ni...
Lagu ni buat senam robik pun boleh gak..

Jeffrydin ni awet muda kan muka dia?

umie said...

mamamia,
sebab tu bubuh video jefrydin ni sebab nak ajak mamamia senam robik... jom senamrobik,,,, ;-))

pB said...

Salam Umie

tak leh nak layan sebab ofis tak leh nak layan lagu lagu nie.

kena blok dengan batu block ...

hu hu hu hu

umie said...

Beso sgt le tu batu blog nya.... hehehe,,, ingat naka ajak PB join erobik ...

Aleeya said...

heheh sodap kan lagu ni,sesekali layan gak kan...suka gak lagu mas mona dia ehhee

umie said...

Hihii leeya... lagu2 lama mmg umie suka... nostalgia.. baik lagu2 hindi ke.. lagu omputih ke... atau lagu2 melayu.... semua best... sbb tu kalau ada recording pop yeh yeh kat RTM ramai yg berebut2 nak tiket...