Thursday, August 28, 2008

SELERA

Sejak dua menjak ni .. selera aku makin meningkat. Pantang nampak makanan di depan mata... berselera sahaja... Aku rasa badan aku ni semakin berat, tu la pasal aku malas nak gerak kemana2... suka duduk atas kurusi dari pagi sampai la waktu balik.huuhhu... malu nak tgk jarum timbang badan aku tu... malu kat diri aku sendiri..


Hari ni saja, umie makan 2 pinggan nasi dagang. Tekak ni tak boleh nak kontrol2 mcm dulu2... hiihihi... Ofis umie buat majlis makan-makan sempena nak menyambut puasa. Saperti biasa order makanan dari Herman Catering.

Nak tulis panjang2 pun rasa malas pulak hari ni... perut kekenyangan...

SELAMAT MENYAMBUT RAMADAN AL-MUBARAK

8 comments:

mama ranggie said...

salam umie...sihat ke? selamat menyambut merdeka dan ramadhan ya umie...

umie@kakyong said...

salam mama.. umie alhamdulillah sihat... cuma sekarang ni sibuk sikit...
Sama2... selamat menyambut merdeka ke 51 dan selamat menyambut ramadan buat mama sekeluarga

nordee said...

selamat berpuasa..

Mak Teh said...

Selamat menyambut bulan Ramadhan Al Mubarak. Semoga sihat dan dapat membuat banyak amalan di bulan yang mulia ini. Ameen!

umie@kakyong said...

Nordee,
Selamat Menjalani Ibadah puasa juga buat Nordee...
tq melawat blog umie..

umie@kakyong said...

Mak Teh, terima kasih dan juga Selamat Berpuasa, semoga dibulan yg penuh rahmat dan berkat ini dapat kita menafaatkan dgn sebaik2nya... Insyaalah...

Tie said...

Selamat berpuasa...ooo sama dgn tie...bulan puasa pun berselera juga...masa sahur pun laju je makan..he he..

umie@kakyong said...

Tie,
sama la umie pun... sahur pun boleh tambh nasi lagi hehehe
harap2nya raya nanti baju2 lama boleh pakai lagi... tak payah nak beli baju baru lagi...