Thursday, September 25, 2008

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI




Sempena ketibaannya Syawal yang mulia,
umie sekeluarga dengan merendah diri dan seikhlas hati
Menyusun sepuluh jari, memohon keampunan dan kemaafan
Kepada rakan-rakan semua,
Andaikan ada terkasar bahasa,
Tersilap bicara, komen-komen yang tak kena,
Tersasul tak sengaja,
Adakala menguris hati teman2 yang tersayang,
Semoga dosa ku diampuni oleh teman2 yang mengenali...
SELAMAT MENYAMBUT AIDILFITRI
Yang ada kampung halaman,
Hati-hati di jalan raya, semoga selamat sampai ke destinasi yang di tuju


8 comments:

mama ranggie said...

maaf zahir batin dr mama ya umie..

aNIe said...

Umie@kakyong...SELAMAT HARI RAYA juga dari akak...jgn lupa amik ekad raya kat blog akak...print simpan...istimewa dari akak tau...

Nak antar yang betul2 tak sempat...

umie@kakyong said...

mama,
sama2 yer... bermaaf maafan di hari yg mulia ni...

umie@kakyong said...

LAdy,
Terima kasih.. dah save pun dlm folder... nanti umie paste kat sini..

t/care.

Tie said...

Tie dtg nak ambil kad raya tu..Terima kasih laa..ingat gak kat Tie ni..Selamat Hari Raya...

umie@kakyong said...

Tie...
Terima kasih le sudi dtg ambik... tentu lah ingat kat Tie... kan kita sekampung, cuma tak pernah jumpa je... hehehe,,,

Pp said...

Saya sekeluarga juga mengucapkan selamat hari raya untuk umie, pakyong dan keluarga.
Maaf zahir batin...semoga semua salah silap dapat di maafkan.

arif

umie@kakyong said...

Saya juga mengucapkan SELAMAT HARI RAYA Aidilfitri buat Pp sekeluarga... maafkan segala kesilapan yang telah lalu... Semoga di pagi yang mulia nanti disambut dgn kegembiraan seisi keluarga..


*tak tempah kad raya ke tahun ni..??