Monday, March 23, 2009

HIBUR-HIBUR HATI





Aku kena layan gambar, yang kami ambil semalam untuk mengubat hati aku yg dalam kesedihan.



Semalam umie menghantar Yana balik ke Politeknik di Sabak Bernam setelah bercuti selama seminggu. Kebetulan Puan Sally banyak tugasan di office, maka nya umie kena bawa Zarra sama. Pak Yong juga kerja pada hari minggu. Jadinya hanya umie, Kak Illy dan Yana saja yang pergi. Semalam hati aku berdetik nak bawa kocet sama... tapi tak jadi sebab aku risau kalau dia nak membuang nanti mcmana.... Itu lah kasih sayang kami kat si Kocet....





Action Zarra..!!



Sesiapa yang memandang Zarra akan tertarik dgn rambut nya yg kerinting... hihihi. Pasti orang kata rambut kami sama dgn rambut Zarra... hehehe..



Zarra memang seorang budak petah bercakap, tak pelat langsung walaupun baru berusia baru 1 tahun 8 bulan...


Action kami di tepi tasik Politeknik.


Kak Illy suruh Zarra senyum masa ambik gambar.... tapi jadi SENGGEH. hihihi

2 comments:

MAMAMIA said...

Rambut anak saya yang sulung tu, macam ni lah masa kecik2 dulu. Tapi, bila dah besar semua kerinting tu hilang.....

Cheer up, jangan layan sedih tu....

umie@kakyong said...

MAMAMIA,
Harap2 bila Zarra dah membesar rambut dia akan lurus... atau pun sekurang2nya curly sikit... kesian pulak bila nak sikit rambut memang prob, kusut sgt... last2 tak sikat langsung, bergumpal2 hihihi...
umie dah okey...hehehe..TQ mamamia