Thursday, August 13, 2009

BRACES

Gigi memainkan peranan untuk menampilkan sesorang itu kelihatan lebih menarik juga mengukirkan senyuman lebih menawan. Selain itu ia boleh menonjolkan keyakinan dan juga keterampilan diri sesorang.

Kelima2 anak2 umie tak seorang pun yg mempunyai GG yg tersusun rapi. Mungkin mereka mempunyai rahang yg kecil dan GG yg besar2...

Bila nak gelak depan org lain... kena cover2 dan kadang kala menjadi agak pendiam sekali.

Kak Illy dan Yana mengambil keputusan utk memakai braces.

Yang anak lelaki 3 org tu mmg tak nak pakai langsung setakat ni... Aku tak nak memaksa... cuma aku beri nasihat dan penerangan... sebelum terlambat... Bkn apa.. semua tu untuk masa depan dia juga... Kalau nak ckp dgn kawan pun malu2 sebab GG.... apa lagi kalau dah masuk alam pekerjaan.... macamana pulak nanti kan....

Dalam pemakaian Braces pun dia org boleh nak gelak...


gambar atas: kak Illy dgn Yana sebelum memakai braces.
gambar bawah: Yana setelah setahun lebih memakai braces... ahaa... kan dah lawo GG dia...




6 comments:

janny77 said...

Lovely cakes I felt nice taste that impressed me a lot.......

Janny

Cash Online Get Easy cash at your door step

DrSam said...

memang bertambah menawan bunga ditaman. Selepas ni memang boleh senyum sokmo :)

Selamat menyambut Ramadhan almubarak buat Kak Yong sekeluarga.

hazeleyed said...

Salam
T.kasih kepada teknologi...
memungkin sejuta kebaikan
sekarang memakai braces bukan hanya untuk yang berada...macam zaman saya sekolah tahu 70han...hanya seorang rakan anak orang berada yang buat...
Cantik dan tambah cantik.

Salam Ramadhan buat kakYong sekeluarga

umie@kakyong said...

Janny77.
TQ, for visit my blog.. and all of your compliment :))

umie@kakyong said...

DrSam...
Depa mmg dah boleh senyum sampai tinge hihhihi..
Selamat berpuasa utk Dr sekeluarga..

umie@kakyong said...

Hazel..
TQ sudi dtg sini..
betul tu, zaman semakin canggih, seusia kak yong ni pun dapat juga merasa berada dizaman teknologi terkini dan, berinternet juga tak ketinggalan menambah ilmu yg ada..