Friday, April 18, 2008

IDA MENGETAG UMIE

Ida, umie dah buat ni... hihihi. rupanya ada jugak umie simpan koleksi2 merah.. Apa pun umie suka juga warna2 merah.... tapi tak la banyak koleksi2 .....

Suka roses merah

Kek bezday anak pun umie suruh bubuh tulisan warna merah... dan yg potong kek pun bju merah jugak.. walaupun ada ada hitamnya...

walaupun umie berbaju putih, tapi kat bahu umie tu ada warna merah jugak...
Merahnya mak ngah... sampai alas meja pun merah menyala .
Kena apit dgn kawan2 merah ..... huhuhu..

Gadis2 ni opismate umie pun suka merah juga.... perahatikan semua b/ground tu warna merah hehehee.. rupanya umie ni minat jugak warna merah....





6 comments:

silversarina said...

MERAH..... ni gang anak I si Izzat... memang 'hantu' merah... nanti senang nak buat 'entry tentang betapa 'merah'nya dia... merah memang ceria.

umie@kakyong said...

budak2 muda mmg sesuai dgn warna merah... warna yg ceria kan.. bukan warna garang hehehe....

ida.. said...

thanx kak umie.. siap gak.. hihi..

haaaa kan dah jumpa koleksi merah kak umie.. usia tak menjadi masalah.. merah tetap menawan tertawan n dabommmm kak umie.. heheheh

umie@kakyong said...

Ida, hihihihi... daboommm.. mcm kena bom ke ida?? apa pun merah tetap menawan,,, keceriaan dan keberanian....ahakz..

~mama ranggie a.k.a eira~ said...

merah mata mama tgk!

umie...semoga nanti berjalan lancar ye!

umie@kakyong said...

hehehe mama merah mate tak apa... jgn sakit mata udah le...

Insyaalah mama... nanti dtg ye... TQ