Tuesday, April 29, 2008

Majlis kawin pada 26 & 27 April 2008

Majlis pernikahan dan persandingan di rumah pengantin perempuan pada 26 dan 27 April 2008.
Sebahagian barang2 hantaran dri pihak lelaki
Pic atas: Penuh debaran menunggu Jurunikah dan Pak Imam datang
Pic bawah: Ayahanda mertua yang menikahkan...

Membatalkan air sembayang dan
menyerahkan MAS KAWIN... lapan puluh ringgit tunaiiii.....(selangor)
Maka Along telah bergelar suami, harapan mak ayah.. Along dapat menjalankan tanggungjawap seorang suami kepada isteri dan anak2 dengan baik dan dgn rasa cinta juga kasih sayang yg berpanjangan, insyaalah

Ketibaan rombongan dari keluarga lelaki
pic bawah : posing2 sebelum balik lebih kurang jam 12 malam.

Persandingan kedua mempelai

Majlis makan beradab..
Atas: foto kenangan pengantin bersama Kama dan isteri
Bawah: wajah ku setelah bergelar IBU MERTUA... hihihi (aku semakin membesar ) ahaks..
Untuk menantuku Safiyah... umie menerima mu sebagai anak aku seadanya mu... dan harapan ku. kau terima lah aku seadanya aku... umie akan tetap melayan mu seperti anak2 umie yang lain....

Umie akan update untuk lain kali semasa majlis di adakan di rumah umie pada 4 Mei akan datang... berharap rakan2 akan dapat hadir pada hari tersebut...


sekian untuk kali ini...

21 comments:

LADY^DI said...

Salam kak..
Tahniah sbb dah bertambah lg ahli keluarga akak. Selamat pengantin Baru buat anakanda akak. Moga majlis resepsi d rumah akak berjalan seperti yg di rencanakan dan meriah. Salam ingatan tulus ikhlas dari D dan seluruh ahli keluarga.

pB said...

salam Umie

tahniah sebab dah selamatttt

lawa menantu ummie ....

garb_ina said...

Kak Yong,
Tahniah dapat menantu. Cun le menantu Ky. Ahakzzz....

umie@kakyong said...

LadyD,
Terima kasih insyaalah semoga majlis akak akan berjalan dgn lancar dan sempurna...

umie@kakyong said...

pb,
mekasih... datang jangan tak datang yer pb...

umie@kakyong said...

Gab ina,
Terima kasih.. alhamdulillah dah selamat... pilihan hati anak kak yong mmg yg mcm tu... ahakss...

maklang said...

Tahniah ummi...maklang nak jadik ibu mertua..entah bila lah akak nya..

meriah betul nampaknya kan...tahniah2..sekali lagi!

Kak Lady said...

Salam Umie...& Tahniah sebab dah 'upgrade' jadi ibu mertua...semoga Umie akan menjadi ibu mertua yang disayangi...

SELAMAT PENGANTIN BARU juga buat anak Umie...semoga dia akan menjalankan tanggungjawab sebagai suami dgn baik dan berbahagia hingga ke akhir hayat bersama anak2 yang bakal dikurniakan nanti...

Betul kata PB...cantik manis menantu umie...

Kama_Sutra said...

Bila Kama lihat gambar Ummie dgn Siti.. aduh rasa selesa you.Rasa sangat nak berbesan dengan Ummie dan Pak Yong.Lagipun kita ni bagaikan saudara.Paling tak saudara seagama.Tapi hero hero kama dah kena booking.Hero yang paling kecil pulak lebih muda dari heroin ummie.Macamana ya nak selesai problem ni Ummie.
Ah ah..mari kita tambah kan lagi umat Muhammad Ummie . Kama dengan Siti buat acuan untuk hero manakala Ummie dengan Pak Yong pula acuan Heroin.Ok le tu.. sepasang kan.hehehehe.
Kata orang persaingan tu sihat.Kama baru tambah menantu dan Ummie baru dapat menantu.Mari kita bertanding dengan menantu kitaaaaa.SIAPA DAPAT MENAMBAHKAN BILANGAN PENDUDUK TERLEBIH DULU.KAHKAHKAH..
Lagi pun Ummie pihak Kesatuan Pekerja pun minta umur persaraan sampai 60 tahun.Maksudnya selagi tak sampai usia itu kena lah terus bekerja kan.hehehehe.Jadi pandangan kama tu memang tepatlah ummie oooooooi.Kerja kat pejabat ..kerja tambah menambah .. kerja juga lah ummie.:)
Heroin Kama rasanya lebih sikit usianya dari Hero Ummie(adik Khairul).Kalau tak boleh gak kita sign MOU.hehehe.
Seronok dapat mengusik ummie.
Kata orang gurau senda tambah mesra.Usik mengusik menguji rasa.Ada cerita lahir bicara,Kata beralas penuh bermakna.
Akhir sekali; Kama sekeluarga ingin Ucapkan Syabas dan Tahniah buat Ummie serta Pak Yong kerana mendapat menantu.

OndeOnde said...

Tahniah buat umie dah bergelar mak mentua dan tambah bilangan ahli keluarga!

Memang lawa menantu Umie harap2 sama lawa dengan pekertinya juga.

Tahun depan Umie tayang gambaq cucu pulak nooo! :)

~mama ranggie a.k.a eira~ said...

al hamdulilah...semuanya berjalan lancar ye umie...

umie@kakyong said...

terima kasih maklang.... sampai masa nanti kalau di panjangkan umur kita, maklang akan jadi Ibu Mertua juga... :-)

umie@kakyong said...

Lady.. terima kasih dan insyaalah dgn berkat doa Lady.

kecantikan itu hanya pandangan mata ... yg penting budi pekerti..

umie@kakyong said...

kama, nak berbesan tu tak salah.. faktor usia bukan penghalang kan... hihihi yg penting bila dah suka sama suka...
Menambah penduduk..??umie angkat dua2 tangan keatas.. (mengalah) keh keh keh... umie nii dah tak sesuai lagi.. kilang dah tutup hehehe.. cukup le anak2 saja yg akan menambahkan penduduk, mcm kama juga kan.. akan bertambah sorang lagi dalam keluarga. tahniah erk....
kama... usik mengusik membawa kemesraan... dan terima kasih sekali lagi kerana kama suami isteri juga besan dan menantu sudi meraikan bersama2 kami di majlis tempoh hari

umie@kakyong said...

Terima kasih Onde2...
Insyaalah dan harapan umie mcm tu juga dri mula umie mengenali dia masa di RTM dulu... sebenarnya dia dulu practical di opis umie, jdi umie tak ada masalah dgn dia.. dia seorang yg berbudi perkerti dan baik hati budi...

ada rezeki... ada la cucu nanti... ;-)

umie@kakyong said...

mama ranggie,
dah selamat dan agak lega bila segalanya berjalan dgn baik... alhamdulillah..

arsaili said...

salam umie..tahniah terima menantu...tak sangka dah ada anak bujang ek.

ida.. said...

kak umiee...

Congratulations... dah jadi mak mertua.. tak lama jd nenek... hehhe.. apapun anak kak umie encem.. menantu pun cun n cantek .. bertuah... sejuk perut kak umie.... alhamdulillah semua dah selamat...

umie@kakyong said...

Salam Arsailli... terima kasih... tu la.. bila dah ada anak bujang... maknanya umie ni sepatutnya lebih sesuai di panggil auntie... hihihi

umie@kakyong said...

Ida,
Alhamdulillah dah selamat semuanya... terima kasih.... insyaalah kalau ada rezeki akan di panggil NENEK pulak ahaks..

umie@kakyong said...
This comment has been removed by the author.